Mocium Panie, dobrze, że kolejny sezon będzie dopiero na jesień, bo inaczej całe ferie spędziłabym oglądając Misfitsów. :DJa Ciebie też, you know :) i dziękuję za ten weekend :*
Mocium Panie, dobrze, że kolejny sezon będzie dopiero na jesień, bo inaczej całe ferie spędziłabym oglądając Misfitsów. :D
OdpowiedzUsuńJa Ciebie też, you know :) i dziękuję za ten weekend :*