wtorek, 3 sierpnia 2010

Wczorajszy dzień spędziłam z W. i M. <3 Nie zdawałam sobie sprawy, jak cholernie za nimi tęskniłam, jak mi okropnie brakowało tych naszych głupich tekstów i niezrozumiałych śmiechów z niczego... Chcieli mnie dzisiaj wyciągnąć na koszmar z ulicy wiązów, ale kasy brak. I w sumie dobrze^^

Wieczorem wracam do A. Znów będzie demoralizacja.

1 komentarz:

  1. chcę do Wass! przyjedźcie po mnie!!! ;(
    a, i jesteś za chuda -_-
    <3

    OdpowiedzUsuń