sobota, 28 sierpnia 2010

Dziwnie mi znowu. Było mi super na 'kul koncercie', a teraz znowu się boję, chociaż 24h tłumaczę sobie, że niepotrzebnie. Już czuję, że tęsknię, chociaż przecież nie rozstałyśmy się na zawsze. Ja pieprze, co za idiotyczny stan...
Przy okazji, nienawidzę dzisiaj wszelkich luster. 

I oglądam HSM meksykański. 

Źle ze mną.

1 komentarz:

  1. hej, przecież nie pozwolimy żeby nasze WAG się rozpadło! nie ma takiej opcji, jasne?

    OdpowiedzUsuń